Wat een leven! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Pamela Balvert - WaarBenJij.nu Wat een leven! - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Pamela Balvert - WaarBenJij.nu

Wat een leven!

Door: Pamela

Blijf op de hoogte en volg Pamela

24 Februari 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon Bini lieve mensen, welkom terug op mijn site.

Het is alweer een hele tijd geleden dat ik wat van me heb laten horen.
Omdat ik zoveel klachten krijg dat ze wat van me willen lezen, ben ik maar even dit gaan typen.
Haha tja, het gaat hier allemaal wat slomer, dus ik pas me al aardig aan.

In de tussentijd heb ik natuurlijk alweer veel gedaan en meegemaakt.
Even denken.. waar was ik gebleven?
We hebben de verjaardag van Marjolein gevierd. Gezellig samen uit eten geweest en daarna met een groepje gebowld. Ik had mezelf overtroffen hoor, nog nooit zoveel gegooid.
Uiteraard gewoon stage gelopen in groep 5. Ik heb een leuke groep kinderen, die ook best nog aardig naar me luisteren. Ik heb van de week een les over Nederland gegeven. Ze moesten daarbij samenwerken en dat verliep nog wat stroef. Ze doen hier namelijk niets in groepsverband.
Verder was het wel heel leuk en vonden ze het interessant.
Ook heb ik een dag in moeten vallen in groep 3, dat was een iets minder succes. Het is ten eerste niet echt mijn leeftijdscategorie en de klas werkte ook niet echt mee. Ik heb er natuurlijk wel wat van gemaakt.
Ook was het natuurlijk Valentijnsdag. Dat wordt hier uitgebreid gevierd, dus op stage ook. Erg leuk! De kinderen mochten in hun eigen kleding, dat was gelijk een mooi gezicht!
’s Avonds zijn we naar een valentijn gemaskerd bal geweest, erg gezellig en goed geslaagd met ons masker, haha we leken wel een vogel. Maar we hadden daar een oplossing voor bedacht. Zie de foto’s maar!

Verder uiteraard veel op het strand gelegen en hebben we al veel van het eiland gezien. De stranden die we nog bezocht hebben zijn: Cas abao, lagun, porto marie en natuurlijk mambo.
Met ons autootje gaat het ook prima. Alleen een lekke band gehad en verder nog niets te klagen. Onze wizzy woppy (volgens de oom en tante van Marjolein) brengt ons overal naartoe. Zo ook naar de christoffelberg. Het laatste stuk moest te voet, maar dat was zeker een ervaring. Bovenop hadden we een super uitzicht. Alleen de volgende dag niet zo heel goed kunnen lopen van de spierpijn.

Bijna elke avond kun je ook wel ergens naar een feest of partij. Natuurlijk doen we dat niet elke dag. Maar de woensdagavond slaan we in ieder geval niet over. Dan is er bij Cabana altijd feest en dat is super leuk en gezellig 
Er zijn veel leuke mensen hier waar we mee op stap gaan en de sfeer is relaxt en gezellig. Ik geniet hier volop en word al bang bij het idee dat ik bijna op de helft zit.
Vandaar ook de titel: wat een leven! Want dat is het ook echt hier. Had dat van tevoren niet zo gedacht, maar het is echt heerlijk. Nou ik ga nu weer verder aan me schoolverslagen, want dat moet natuurlijk ook gebeuren. Aankomende week is het karnaval, dus staan er ook weer feestjes op het programma. Ohja en leuke dingen doen op stage met de kinderen.

AYO mensen! Tot de volgende keer.

Liefs en een dikke knuffel
Pamela

P.s. De foto's moeten nog uploaden, dus dat duurt nog even voordat ze erop staan.



  • 24 Februari 2014 - 21:28

    Lisette:

    Ooooooo! Ik word echt jaloers van jouw berichten!
    Jij mist Nederland vast niet.
    Nou, de kinderen missen jou wel hoor! Ze hebben het heel vaak over je. Ze zeiden vandaag nog dat ze je missen....lief he?
    Ik kan niet aan je tippen, dat is wel duidelijk, haha!

    Geniet ervan! Je zult later geen spijt hebben dat je dit hebt gedaan!!!

    Groetjes, Lisette

  • 24 Februari 2014 - 21:52

    Marjolein:

    Pam!

    Super leuk om weer een verhaal te lezen.

    Blijf lekker genieten hoor!
    X

  • 25 Februari 2014 - 12:34

    John Balvert:

    Hoi Pam, ja dat werd weer eens tijd om via de site weer wat te lezen druk druk druk zeker. Natuurlijk regelmatig contact met je maar blijkt steeds meer dat jullie je perfect aanpassen aan het land en de gewoontes. Korte lesdagen en dan ook nog lekker relaxt met daarnaast veel tijd voor leuke uitstapjes. Het gaat tijd worden om eens een kijkje te komen nemen en mijn vaderlijk gezag af en toe weer eens te laten gelden want er moet tenslotte ook nog even worden afgestudeerd eind mei. Nou we zijn bijna aan het pakken en kunnen niet wachten om je weer in levende lijve te zien dus tot maandag. Groetjes John

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 April 2014

Het aftellen is begonnen

17 Maart 2014

Een kijkje nemen op de Antillen

24 Februari 2014

Wat een leven!

02 Februari 2014

Time flies

17 Januari 2014

Albert Schweitzer week 1
Pamela

Actief sinds 08 Nov. 2013
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 7302

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: