De voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Pamela Balvert - WaarBenJij.nu De voorbereidingen - Reisverslag uit Nederland, Nederland van Pamela Balvert - WaarBenJij.nu

De voorbereidingen

Door: Pamela

Blijf op de hoogte en volg Pamela

15 December 2013 | Nederland, Nederland

Hoi Allemaal,

Hier mijn eerste berichtje, nog vanuit Nederland.
De voorbereidingen zijn in volle gang en ik kan niet wachten om naar dat heerlijke warme eiland te gaan.
De komende twee weken nog even knallen aan het schoolwerk en daarna kan ik met een frisse start beginnen aan een nieuwe ervaring.
Natuurlijk ga ik daar ook hard werken, maar zeker ook genieten en heel veel leuke dingen doen.
Nou dit was het wel even, ik ga nog even verder met bikini's shoppen en mijn volgende verslag komt waarschijnlijk over een week of drie als ik daar al heerlijk op het strand zit.

Xxx Pamela

  • 15 December 2013 - 20:44

    Marjolein:

    Hoi,

    Geniet nog even van je voorbereidingen. Ook die zijn leuk. Ik ga je volgen!

    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nederland

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

12 April 2014

Het aftellen is begonnen

17 Maart 2014

Een kijkje nemen op de Antillen

24 Februari 2014

Wat een leven!

02 Februari 2014

Time flies

17 Januari 2014

Albert Schweitzer week 1
Pamela

Actief sinds 08 Nov. 2013
Verslag gelezen: 237
Totaal aantal bezoekers 7305

Voorgaande reizen:

08 November 2013 - 31 December 2013

Mijn eerste reis

Landen bezocht: