Aankomst Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Pamela Balvert - WaarBenJij.nu Aankomst Curacao - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Pamela Balvert - WaarBenJij.nu

Aankomst Curacao

Door: Pamela

Blijf op de hoogte en volg Pamela

03 Januari 2014 | Curaçao, Willemstad

Bon nochi lieve mensen,

Hier mijn eerste reisverslag vanuit Curaçao. Het is hier nu half 12 in de avond en heb even tijd gevonden om dit eerste reisverslag te typen.
Gisteren (2 januari 2014), begon de reis waar ik lang naar uitgekeken had. Op Schiphol werden Marjolein en ik uitgezwaaid door familie en vriendjes. Na een paar traantjes gelaten te hebben, zijn we samen op weg gegaan naar de gate. Op onze boarding pass stond F7, daar zijn we dan ook netjes heengelopen. Daar al door de controle en scan heen, kwamen we erachter dat de gate verplaatst was, dus we moesten helemaal naar de andere kant, een eindje lopen dus. Gelukkig zaten we gewoon op tijd in het vliegtuig. Lekker filmpjes kijken en spelletjes doen, zo vlogen de 10 uren snel voorbij.

Eenmaal in Curaçao hadden we een klein probleempje, we kwamen het land niet binnen want hadden geen stag verklaring. We werden teruggestuurd en moesten wachten totdat iedereen klaar was. Uiteindelijk na veel praten en alles laten zien wat we bij ons hadden, mochten we erdoor. Onze koffers lagen er natuurlijk al, dus gelijk door naar buiten waar de man van het autoverhuur bedrijf op ons stond te wachten. Hij bracht ons naar het verhuurbedrijf, waar we met onze eigen auto verder reden naar het appartement.

In het appartement alles neergezet en we zijn gelijk op onderzoek uit gegaan. Vanaf toen tot nu zijn we zeker 20 keer verkeerd gereden, hebben tien u-turns gemaakt en zijn 1 keer verdwaald. Maar ja, dat komt ook wel weer goed.
Gisteren uiteraard nog even wie is de mol gekeken en daarna op tijd de oogjes sluiten.

Vandaag inkopen gedaan, want in het appartement was helemaal niets, behalve de meubels. Ook kwamen we tot de ontdekking dat we alleen koud water hebben, dat wordt wennen. CULTUURSHOCK!
Net uit eten geweest en zo lekker weer onder de wol. Nouja, onder een laken dan met een heerlijke airco in de kamer, want het is hier lekker warm en klam. Morgen gaan we weer verder op onderzoek uit en de weg vinden gaat steeds beter!

Slaap lekker allemaal!
Oh nee, jullie liggen allang heerlijk te slapen.

Xxx Pamela

• 04 Januari 2014 - 13:11

Marjolein De Beus:

Heey Pam,

Leuk om je/jullie eerste dag te lezen.
    Hopelijk kun je snel een beetje de weg vinden en dan natuurlijk de weg naar Mambo!

Geniet van het weekend
    x Mar

• 04 Januari 2014 - 13:54

Marie-Louise:

Hoi Pamela,

Wel een reis met hindernis maar gelukkig is alles goed gekomen.
    Ik hoop dat we ook snel wat foto's van jullie huis en de omgeving krijgen te zien.
    Geniet van alles en leer er veel van want daar gaat het ook om.

Liefs Marie

• 04 Januari 2014 - 20:14

Karin Schouten:

Heel plezier daar en mooi weer en een leuke klas straks